Genelde yakınlarım hep öyle diyordu
17 aylik kızım var birde 4 yaş oğlum elbette her çocuk bir olmaz
Ama oğlumda görmediğim her şeyi gördüm resmen bir kız bu kadar pis ve yaramaz olabilir boğazı çok güzel ama oturup yemeyi bilmiyor önüne ne koysam ezip minciklayip atıyor eline mama versem tirnakliyor yada sağa sola sürüyor hemen oyuna çeviriyor herseyi oğlum kreşe gidiyor eve geliyor oyuncaklarınla oynamak istiyor abisine hiç musade etmiyor sürekli oyununu bozuyor yani oda bilmiyor tabiki küçük ama arada kalıyorum bu sefer ya kapısını kapatıp oynuyor onunla ilgilenemiyorum abisi kucağıma gelse hemen geliyor onu ittiriyor kitaplikta ne var yok indirip tek tek yırtıyor kitapları erkek çocuğu gibi ne saksıda cicek bıraktı ne birsey kitap okuyayım diyorum elimden alıp kapatıp yirtiyor sesi çıkmıyorsa mutlaka birsey karıştırıyor anneme dahi gitmek istemiyorum tek başına ortalığı mahvediyor kumandalarin tuşlarını kemirip koparmış geçen nasıl yaptıysa arkamı dönüp 2 yemek zor yapıyorum ya masa üstünde ya servise tırmanıyor cekmecelerden tam keşfetme dönemi ama hiç iyi işlerle ugrasmiyor neyi nereye kaldırıp saklayacağım şaşırdım