Caaak Kızlar 2 numara mama kullanıyorum yaşına 20 gün var 1 yaşına gelmeden 3 numaraya başlasam sorun olur mu ?
Ozra Caaak bne 1 hafta erken başlamıştım eczacı boyunu kilosunu sormuştu söylemiştim oda sıkıntı olmaz dedi olmadıda