miniknefess Büyük oğlunuz 1. Sınıfı bitirdiği zaman düşünün derim ben. Benimde 2 oğlum var 6,5 ve 3,5 yaşındalar. 1. Sınıf çok zor ve çok çok ilgi gerektiriyor. En ufak bir boşlama bile çocuğu çok geride bırakıyor. O yüzden yeni doğum yapmış bi anne 1. Sınıfa giden çocukla yeteri kadar ilgilenemez diye düşünüyorum çünkü bir küçük çocuğunuz daha var.