benbuyum Selam güzel anneler ,kaç yaşındasınız ve kaç yaşında anne oldunuz,ben şuan 22yim 21yasinda anne oldum ,aynı yaşta olanlar varsa arkadaş olalım yaa❤️
benbuyum FiltreKahve ay maaşallah yaa ,zor oluyor mu ikisine bakmak ,sizde benim gibi erken anne olanlardansınız❤️
benbuyum Minikkuzum1999 zorlanıyor musunuz acaba ,araları gayet ideal ama merak ediyorum❤️,sizce araları ne kadar olmalı ki çocuğun
Tgbsahn 28,5 yaşında anne oldum 😂 hep söylediğim yaşta 28-29 yaşında anne olsam derdim 28,5 yaşımda anne oldum 😂
1meftun benbuyum 27 yaşında doğum yaptım şuan 28 yaşındayım ama ben hep küçüklüğümden beri bu yaşlarda anne olmayı istemiştim daha erken olsun istemezdim
Bir_bebek_bir_anne benbuyum 27 de oldum erken mi diye düşündüm hep çünkü liseden arkadaşlarım falan daha evlenmemişlerdi bile çoğu sonra nolduysa patır patır evlenip doğurdu hepsi 😀 iyi ki yapmışım valla şimdi bile bazen kafam kaldırmıyor 30 dan sonra bu yorgunluk ağır gelirdi heralde :)
benbuyum Bir_bebek_bir_anne ay evet inanır mısın bazen bana da oluyor o,arkadaşlarım daha evli bile değiller acele mi ettim diye ama , şöyle de düşünüyorum bı yandan,ben büyütüp sefasını sürerken onlar daha yeni doğurmuş olacaklar belki de😅