12.11.2022.. sabah 08.34 de açtın dünyaya gözlerini.. Ahh benim minik kalbim ne çok bekledim seni ne çok istedim seni.. yaşadığım onca zor günlerin üzerine güneş gibi doğdun varlığınla güçlendim şu bir senede ne zorluklar gördük seninle birlikte ama sen bana güç oldun gözlerine bakıp güçlendim şimdi hatırlayıp gözlerim dolduğunda bana öyle bi bakıyorsun ki gülüyorsun ya ben varım annem der gibi.. sen iyi ki varsın oğlum 💙 hayal gibiydi herşey daha ilk hamile olduğumu öğrendiğimden bu yana zaman nasılda geçiverdi.. şimdiden öyle özlüyorum ki göğsümde uyuduğun zamanları, sende bunu hissetmiş olmalısın ki iki gündür koynumda uyuyorsun 🥲çok şey yazmak çok şey söylemek isterdim.. kalbimin ruhumun gücüsün sen 🎈 elimden geldiğince her anını güzelleştirmeye çalışacağım sana söz.. dilerim ki ruhu kalbi vicdanı temiz merhametli kalp kırmaktan korkan bir insan ol, bunun için elimden geleni yapacağım.. ah annelerim yazmasam olmazdı evet yarın doğum günü ama biz bugün kutlayacağız bu duygularla başladım güne.. tedaviler aşılamalar tüp bebekler neler neler yaşadım şimdi ellerim de minik bi el💙 rabbim bu yolda kimseyi incitip üzmesin isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏🏻