Kızlar 3 buçuk ve bir yaşında iki kızım var çok şükür büyük kuzim çok zor bir çocuk sadece benim kızım mi böyle bilmiyorum bebekliginden beri çok ağlayan herşeye ağlayan bir çocuk bu beni çok geriyor artık çok akıllı ve oturaklı konuşur hep ilgim onaydi kitap okuruz boyama oyun birlikte kek kurabiye yaparız ama herşeye ağladığı için bazen dayamıyorum bağırıyorum mesela battaniye üstüne alamadı diye sürekli ağladı geçen gün sabah çok erken kalkıyor kulaklarımı kapattım duymayayim diye bu sefer saçımı çekmeye başladı bende keşke yapmasatdim dediğim şeyi yaptım vurdum defol yanımdan dedim o zaman gitti tabi bende ağladım ağlama ya gelemiyorum sonra gittim özür filan diledim hep bana yapışık mutfaktayim yanında oturma odasında sürekli dibimde tekliği hiç sevmiyor biri olunca beni bırakır mesela kitap okuyoruz anne kızın kulakları nerede ayakları yokmu diye sorar normal mi bilmiyorum özellikle dışarıda biri kendine adını sorduğu zaman hıhı diyor ama gülerek parkta mutlu oluyor biliyorum ama bunu başka şekilde gösteriyor ellerini çırpıyor zıplıyor ağzını açarak gülüyor kadın yada erkek olsun karşısına geçip bu hareketi yapıyor yani benim tuhafıma gidiyor ilgi eksikliğinden yapıyor dicem ilgimizde var babasıda oynar nerede hatayapiyorum ne yapmam lazım bana yardımcı olursanız sevinirim