Ceyloo0625 sukrana benimki Russell home aşırı memnunum teknosada biri önermisti . Alman marka. Haznesi daha geniş . İçinin izgarasini ortaya taktın mi iki kat oluyor . Seviyorum . Etraftakilerde karaca philips var pekte memnun değiller
sukrana MinikPandam_ fiyatları hemen hemen aynı bnde cok kararsiz kaldim kulananlar sebebini soylermi