Erkek bebeklerde yürüteci 8. Aydan sonra öneriyorlar ama bebeğim 6,5 aylık çok istekli yürüme aşırı yani hızlı kavrayan bir çocuk bir de bu sebepten ötürü yürüme arkadaşı düşünüyorum ama başında olmak gerek hep. Yürüteç de biraz olsun kurtarıcı oluyor en azından bi kahvaltı yaparım diye düşünüyorum😅 ama bencil olup kendimi düşünmek de istemiyorum. Onun sağlığı için hangisi uygun olacaksa o. Deneyimleyen anneler yardımcı olursa sevinirimmm😊