Günaydın hanımlar bebeğim bir hafta sonra 1 yaşına girecek ve ben 4 haftalık hamileyim daha doktora gitmedim boş gebelik mi sağlıklı gebelik mi bilmiyorum ama herşey yolundadır diye düşünüyorum. Emzirirken hamile kalan arkadaşlarım siz nasıl yaptınız ne zamana kadar emzirdiniz aranızda tandem emzirme yapan oldu mu merak ediyorum. İkisini bir büyütmeyi hep istiyordum ama ilk bebeğim bır yıl kadar sonra kaldığı için bu da hemen kalmazsa diye korunmayı bırakmıştık o ay hamile kaldım benim için sorun değil bakarım ama ilk bebeğimin de hakkına girmek istemiyorum emzirmek istiyorum