Bızım ılk dişi 4.5 ayda cıktı, o zamanlar genelde aglayıp kucak ıstedıklerı ıcın ekstra farklı bır belırtı hatırlamıyorum. Uyku gerılemesı yasamıştık gecelerı yarım saatte bır kalkıyordu, belkı de diştendi ben öyle sanıyordum ama sureklı bır kucak ıstemesı vardı. Ateş sorunumuz hiç olmadı bizim 1 yaşına kadar, sımdı ust kopek dıslerını cıkartıyor ılk defa ateslendı, 4 gundur annemden emdıgım sut burnumdan gelıyor desem yerıdır, uyumama yememe sureklı aglama