Hemsire-anne evet evet öyleydi bir de yaz zamanı isilik dedi doktor ama her gün yıkamama ve ince giydirmeme rağmen geçmeyince isilik olmadığını anladım. Dediğim krem çok iyi geldi ilk kullanımda bile rengini soldurdu hemen. Hala daha kullanıyorum yüzüne nemlendirici olarak. Ama zararsız bir şey 2-3 aylık olunca kendiliğinden de geçiyormuş