42gulfe_kctrk DYSON haricinde şuan bütçeme uygun değil ek gıda serüvenininde bana kolaylık olcak çekimi güzel ne tavsiye edersiniz
Minik_annecik Ben xiaomi kullanıyıryn çok memnunum alırken çok araştırdım daysın mı bu mu diye hem para olarak daha uygundu hemde emiş gücü daha iyiydi şimdi son madenleri daha iyidir daysının ama ben memnunum süpürgem’den valla tavsiye ederim
Ballkizimm 42gulfe_kctrk fantom magic p3000 hem fiyati uygun hem cekisi cok iyi. Ben 2 yildan fazla oldu kullaniyorum. Youtube dan bakabilirsin videolarina
emr1905 Fantom pratics süpürge hem çok hafif hemde canavar gibi çekimi var maşallah aşırı kullanışlı çakma Dyson 🤣
snyck 42gulfe_kctrk bende araştırıyorum kafam çorba oldu bosch philips elektrolux xiaomi hepsinde iyi olan modeller var