Alinaaa @NeslihanBusra çokkk çok geçmiş olsun ben de 2 ay çektim çok şükür elhamdülillah 6 aydır iyiyim
Ben geceden 1 bardak ılık suya 4-5 tane kuru kayısı koyup sabah aç karnına içtim tanelerini de yedim bazen de inciri geceden zeytinyağında bekletip sabah aç karnına tütetim.her yemekle 1bardak kefir içtim günde 3-4 lt su içtim .tuvalete çıkmadan önce zeytin yağı sürün yumuşatır daha rahat oluyo cam kesigi gibi acı olmuyor. Tuvalet sonrası Hametan anestol kremi ve antibiyotikli kremi karıştırıp sürün iç kısmına kadar iyice sürün.marketen tahin aldım üstünde bayağı yağ oluyo yağını aldım kavanoza koydum ve pamuğa batırıp koyuyordum pamuğu çıkarmıyordum hiç iyileşene kadar almadım hep pamukla gezdim acıyı da azalıyordu çünkü tahin yağı yaralara iyi geliyor daha çabuk kapanıyor yara emzirirken gogusum aşırı yara oldu krem fln hiç işe yaramadı tahin yağı 2 kere sürdüm geçti bana bekinus diye bir ilaç yazdılar ama ben kullanmadım lavman gibi tuvalete çıkartıyorum bağırsaklarım alışırsa diye korktum prebiyotikli yoğurt tüketim lifli gıdalar yiyin örn: meyve.mercimek çorbası tavuk patlıcan bulgur pilavı bunlar bağırsak çalıştırıyor suyu çok çok için çay kahveye biraz ara verin çay içseniz de açık için çok geçmiş olsun inşallah tez zamanda iyileşin
Bende 2ay gektim benim de doğumdan sonra oluştu gece uykular haram olmuştu tuvalete çıkarım diye aklım çıkardı sanki canım oradan çıkıp gidiyor gibiydi bebeğimi emzirirken ayakta emzirirdim oturamıyordum bile acile gitim lavman yaptım sonra yediklerime dikkat ettim ekmek çok yemedim sıvı şeyler tüketim çorba en çok 3 öğün çorba içtim aklıma gelen ne varsa yazdım biraz uzun oldu ama inanın bir faydam olsun diye bu kadar yazdım çok fena bişey rabbim şifa versin inşaallah geçmiş olsun 🌸