sagkalp Arkadaşlar merhaba sezeryen doğum 6 gün oldu dün itibariyle aşırı derecede şişlik yaşıyorum karnım o kadar gerildi ki yürüyemiyorum resmen kasıklarımda da ağrım çok böyle bi durum yaşayanlar neler yaptınız bilgi verip bana yardımcı olur musunuz ? 🥺
Hilalavccc sagkalp İlaç kullanıyor musunuz? Beni ilaçlar çok şişirmişti ama onlar bitince ödemde yavaş yavaş gitti eski kiloma çok hızlı döndüm 😁
1gulceninannesi sagkalp benim burnum 3 katına çıkmıştı hamilelikte bile o kadar şişmedim fotoğraflara bakınca şok oluyorum. Hemşireler lohusa şişkinliği zamanla geçecek dediler gerçekten de geçti gitti. Bol su iç bol bol emzir öp kokla bebişini 🥰
sagkalp Melkkkk yaklaşık bende o civarda su tüketiyorum ayaklarım resmen 5 numara birden büyüdü diyebilirim acaba hızlı ödemi nasıl atabilirim
Melkkkk sagkalp benim de hemen geçmemişti ama geçiyor birde fırsat buldukça uzanın oturdukça daha çok sisiyordum ben
sagkalp Melkkkk Çok fazla hareket edemediğim için oturur pozisyonda emziriyordum baktım daha fazla şişiyorum şimdi dediğiniz gibi uzanıyorum artık emzirmeyi de öyle yapıyorum
sagkalp Hilalavccc Magnezyum ve ağrı kesici kullanıyorum normalde hamileyken kan sulandırıcı iğne kullanıyordum doğum sonrası devam etmemi istedi doktor şimdi tekrar iğneye başladım ona devam ediyorum
Emineec sagkalp benim bacaklarım ve ayaklarım davul gıbı olmuştu ama bıldıgın davul yürürken sallanıyordu ayaklarım yanı balon gıbıydı acile gittik korktuk bılgımız yoktu doktora da gıttık ekstra sezeryan sonrası anestezıden dolayı bu şekilde yan etkiler olabılıyormus normalmıs ayaklarınızı mutlaka uzatın geçecek demıslerdı gecmıstı bır hafta sürmüştü
sagkalp Emineec Dediğiniz süreci yaşıyorum şuan yürürken su balonu gibi sallanıyor ayaklarım bolca uzatıyorum şimdi ayaklarımı aynı zamanda maydonoz suyunu kaynatıp içmek ödeme iyi geliyormuş şimdi onu uyguluyorum bi an önce geçer umarım bende çok korktum acile gidicektim doktoruma yazdım sadece kan değerlerine bakarlar onun dışında farklı bir müdahale olmaz dedi o yüzden acile gitmedim ben 🫣