-merak- Oğlum 6 aylık olacak biz geleceği için yatırım yapalım diyoruz 3-5 ne olursa siz yaptınız mı yaptıysanız ne şekilde yaptınız kararsız kaldık biz de. BES gereksiz geliyor halka arz mı kripto para mı yoksa hesabına gram altın mı mantıklı olanı?
Sapsikanne -merak- bireysel emeklilik yaptım bu ay ama onu gelecek gibi değil yatırıyorum sıkıştıkça bozuyorum iyi oluyor onun dışında altın ve hisse senedi iyidir bence
Turuncukafa15- -merak- yatırım mı 😂 zor geçiniyoruz . Hiç mümkün değil . Bu zamanda maddı durumu çok iyi olan yetişir
tomvejerry -merak- şu zamanda kenara bişey atmak bile zorken bide yatırım yapmak aşırı zor gerçekten iki ayda bir bazen ayda bir çeyrek almaya çalışıyoruz sadece oda yine oğlumuz için gerek olursa harcanır 🤷
-merak- Sapsikanne BES tl üzerinden ya sürekli enflasyondan dolayı değer kaybediyor oradan para çekerken de stopaj vergisi falan var çok kar edeceğimizi düşünmedik
Sapsikanne -merak- evet ama fon getirisi de oluyor bir yandan zaten ben çok uzun süre tutmuyorum yatırıyorum 30-40 olunca çekip bir şeyler alıyorum