Hll40 Kızlar bunu alacağım siz memnunsunuz benim için sallanma kısmı önemli sallanmadan uyumuyor birde kaç yaşına kadar kullanılabilir
Miran474 Hll40 bebegım doğarken almıştık 6 ay kullandık sadece sonra durumu olmayan bi arkadaşa hediye ettim bebegıme park beşik aldım ondanda yatmadı malesef şimdi yer yatağında yayıla yayıla yatıyor 😂😂odası duruyor boş boş
mommybaby Hll40 ben kullanıyorum şu an 2 yaşında hala bunda yatıyor . Kendi odasına aldım kenarlığı iyice indirdim yemi yatak alana kadar bunda yatabilir
Ceycey001 Hll40 ben kullanıyorum cok memnunm kademeli falan iyi oluyo temizliginide slepy yüsey mendiliyle ¾ tane bir edip siliyorum 8 aydır kullanıyoruz oyle bi kir falan tutmadı sıkılırsam boyarım zaten demistim
Mimoza-kizim Bende yok ama yakin arkadasim kullanıyor o memnunmuş ben babymallden almistim bendeki daha kaliteli duruyo bende cok memnunum e bebekteki sanki biraz basit gbi arkadasimin besiginin acilip kapanan kısmı cocuk inip cikarken kırılmış
Nacafa Bende aynı modeli kullanıyorum ama tredyolda heyner diye bit markadan aldım. Memnunum oğlun şu an 19 aylık hala rahat bir şekilde yatıyor içinde. Bendekinin ölçüsü 60×120
Nacafa Hll40 bir iki ay öncesine kadar güzeldi kullanıyordum ama şu an taşınma esnasında kırıldığı için kullanamıyorum. Memnun kalınacak bir model bu pişman olmazsınız
Mimoza-kizim Hll40 ![https://mutluresim.com/images/2023/11/11/nG87Dj.jpg] Link atcaktim direkt ama sayfasinda bulamadım babymalle gittiğimde hala vardı orda
PnarAkca34 Hll40 bilmiyorum daha bı aydır kullanıyorum ama ikinci el almıştık belki ondan da gevşemiş olabilir
gocebebirbayan Hll40 kullanıyoruz. Kızım 3 yaşında yatıyordu hala ama kardeşi de olunca baza ya geçti o, şimdi 13 aylık oğlum yatıyor. Çok rahat kullanımı ve sağlam. Kesinlikle tavsiye ederim
cimcime1018 Hll40 Bizde var çok memnunuz suanlik 🤩 Uzun süre de kullanır gibi 3 4 yaşa kadar kullanmayı düşünüyorum zaten geniş aynı boyutta biz trendyoldan almıştık orda biraz daha uygun