Gizzzzz-giz Yigitefeninannesi_ buta asos ama şu an hepsi tükenmiş yeni mahsül çıksın alacağım bekliyorum bu marka alacaksan ayvalık premium ve ya odin çeşidini almanı tavsiye ederim
SevimliHayaletCasper Yigitefeninannesi_ biz kendi yağımızı kullanıyoruz marka hakkında bilgim yok ama şöyle söyliyim ege taraflarında tanıdık falan varda onlardan isteyin. Birde almak için acele edin çünkü eşim zeytinyağı fabrikasında çalışıyor. Fiyatlar çok yükselecek.