Kızlarr merhaba , sadece emziriyorum bebeğim 4 aylık 1 ay kadar meme reddi yaşadık ama yinede sadece emzirmeye çalıştım mama vermedim, şimdi sanki normale dönüyor gibi ama şimdide sütüm azaldı sanki hiç yok gibi geliyor artarmı acaba başına gelen var mı ?