Aspoka İkisi de değil,hatta hiçbiri değil.Eti,Ülker,Milupa,Hünnap,Hipp Organik hepsinim içerisinde en başta şeker var.
Ve bir çoğunun içinde de insan sağlığına zarar veren katkı maddeleri.
Bize yedirin yedirmeyin demek düşmez tabi ki,eğer içeriğe önem veren,sağlıklı beslenmeye yönelen bir anneyseniz,hazır bebe bisküvilerinim hiçbirini vermeyin.Evde yapılan,kuru meyveler kullanılan bir sürü güzel tarif var.Onları deneyebilirsiniz.