Karanmomss Kızlar, alarm duymamisim bebeğim daha 16 günlük 4 saat felan geçmiş ağladı kalktım emzirdim nasıl oldu bilmiyorum ya öyle korktum kan şekeri vs düşer mi bişey olurmu🥹🥹
evacesur Karanmomss hiç korkma zaten sarılık riskinizde yoksa hıcbırsey olmaz acıkınca aglayıp uyandırmıs zaten, benım bebegım dogdugundan beri 3 3 bucuk saat arayla beslenıyor hıcbır sorunumuz yok cok sukur kendı acıkınca verıyırum ya aylıgız kılomuzda gayet ıyı cıktı
Meriskus Karanmomss ay üzülme bitanemmmmm bişey olmaz bende yaptım aynısını 5-6 saat hemde ama birdahaki sefere dikkatli ol olurmu 2 saate bir alarm kur 🥰 Yada saat başı o zaman duyup kalkıyorsun🥰
berencimmom Canım benim , sen mükemmel bi annesin .Belli ki yorulmuşsun , o sebepten kendini asla üzme .Bir daha tekrarlanmaması için önlemlerini al ve bu gece olmamış gibi düşün.Allah yar ve yardımcın olsun
Karanmomss evacesur bide şükürler olsun sütüm yetiyor doktor söyledi baya yiyor emziriken 2 saat sonra hiç aç değilmiş gibi emzirince kusuyor onu karnına bakiyorum doymuş belli 2 saat az geliyor bana bazen 2 buçuk yapiodm ana 3 hiç gecmeemistm doydugundan fazlaca eminim anne yüreği korktum
Bebeginibekkleyenn Karanmomss kızım prematüre doğdu bundaan dolayı sürekli alarm kuruyordum önce hemen altını alıp sonra emziriyordum 2 zatte bir
melegininannesi38 Karanmomss canım.merak etme bu herkesin başına geliyo benimde başıma geldi kaç kere hemde bebeğim için uyanamadim alarm kurdum duyamayip uyanamadim bizde yoruluyoruz sonuçta kolay değil evlat büyütmek özellikle bu gece kalkması çok zor çok
Karanmomss melegininannesi38 kesinlikle ama ben normalde uykusu ağır olan insan deglm ama hamilelik yorucu idi hem dogumum hem ilaçlar kendime gelmem zor
adaatuna 25 günlük benim de bebeğim bu zamana kadar 1-2 kez benim de uyuya kaldığım zamanlar oldu. Maalesef insanız. Sarılık sıkıntısı da yoksa sorun yok bence.