melegininannesi38 benimde bazen aşırı dolu olmuyor ama çizgisi mavi oluyo öyle değiştiriyorum ve kilosuna bakınca da gayet iyi kilo alımı var bu arada bende sadece anne sütü veriyorum maviyse yeterli o doluluğu beklemek için uzun bir süre değiştirmemek gerek bence ama ben maviyi görünce değiştiriyorum ıslak kalmasını ve huzursuz olmasını istemiyorum bizler bile ıslak donla rahatsız oluruz onlar nasıl olmasın