İkea kullanıyorum çok memnunum önceliğim güvenlik ve koruma kemeri olsun, yine ikea minderini koyunca çocuğun kendini kaldırabileceği sarkıtacağı yani yapacağı tehlikeli hamleleri ortadan kaldırmış oluyor heleki hareketli bir çocuksa . Ahşap Ayaklıkta alırsan harika olur . Çevremde kullanıp pişman olan yoktur . Blw yaptığım için temizlemeside aşırı pratik ve çok yerde kaplamıyor hantal değil yani 🤟🏻