İlk zamanlar mama meme gitmiştik ben öğün olarak veriyordum 2 kere. Mama sonra meme bence şöyle mantıklı değil çünkü biberon ve memeyi karşılaştırmasına alan tanınıyor. Biberon daha kolay o yüzden meme reddi yok mümkün. Sarılık riski geçince mamayı bıraktık. Sağdığım sütleri de biberonla veriyor. Kızım 4 aylık. Biberon veriyorsan meme vermiyorum meme veriyorsam biberon vermiyorum arka arkaya