Kubramoms1 1 yaşinda kızım 3 gündür bizde böyleyiz 🤦 ağlıyor öyle böyle değil oturuyor gidiyorum yanına kendini geri atıyor kafasına vuruyor , kulağını kasıyor 🤦 inliyor bide 🤦 alıp sallıyorum duruyor sonra tekrar başlıyor ağlamaya off şaka gibi ben dişten şüpheleniyorum ama bilmiyorum ya 😔 bide okuyup ufleyin nas, Felak oda çok rahatlatıyor bence.