Bebeğim 8 aylık hiç bu kadar fazla miktar kustuğunu görmemiştim. Ağlayarak uykusundan uyandı emzirdim tam uyudu derken kustu ve ağlamaya başladı üstünü değiştirip tekrar emzirdim yine kustu ve ağlamaya başladı. İlk çocuğum acile götürmeli miyim neşesi enerjisi yerinde ama korktum napmalıyım. Başına gelen var mı nedendir bu kusma tedirgin olmalı mıyım