Kızlarr 1 aydır işe girdim çalışıyorum çocuğumu kayınvalidem bskiyo fakat çocuğu gece sallarken sıçrama sonra uykusunda hayır dediğine şahit oluyorum normalde yoktu 2 yaş sendromumu yoksa ayrı kaldığımız için mi ama bana bağlı bı çocuk değil işe giderken falan arkamdan bay bay yapan relax bı çocuk