Oğluma geniz eti ameliyatı için randevu verdiler çok araştırdım. Sonra önüme olumsuz haberler düştü çok korkuyorum lütfen destek olun ameliyatı olduktan sonra aksi bir durum yaşayan pişman olan oldu mu? Pozitif gelişim gösterenler bahsedebilir mi teşekkür ederim şimdiden