Merhaba arkadaşlar 3 aylik bi kızım var yaklaşık iki haftadır pişikle mücadele ediyorum. Bezden mi acaba dedim doğduğu günden beri baby turco kullanıyordum pişik olunca Molfix Prima şimdide sleepy kullanmaya başladım geçmedi, kantaron yağı, pudra, Bepanthol, sudocrem kullandım geçmedi ıslak mendil kullanmıyorum başka çözüm önerileriniz var mı acaba ? lütfen yardım edin. Kızımı öyle gördükçe üzülüyorum