Merhabalar 🌸 Dün kızımı aşıya götürdüm sağlık ocağına aşı sonrası bacağında kızarıklık ve şişlik oluştu gemşire olacağını söylemişti ama kızarık olan yer sıcak ve ağrı yapıyor sanırım başına gelen varmı bilgisi olan ? Aydınlatabilirmi ne yapmalıyım ? Şimdiden teşekkür ediyorum 🙏🏻🙏🏻