_Pnr_Kmrc_ yerden 1 metre yükseklikte konumlandırılmalı ki havaya dağıtabilsin evet bulunduğu odada sürekli kalıyorsa çalıştırılması lazım benim kızım klima sebebiyle gece boğazı burnu kurur öksürürdü şimdi hiç öksürmüyor, beşiğin direk yanında olmasın çünkü çıkan buhar yüzünü ıslatır, buhar akışının akış yönüne bakın üstüne gelmeyecek uzaklıkta olması yeterli, kızımla oturma odasında uyuyoruz burda da oynuyoruz o yüzden sürekli çalışıyor