Sincap10 oğlum 12 buçuk aylık şu ısırma olayı bizde de vardı her ısırdığında acıdığını anlatarak vazgeçirdik onu da atlamayın bence. Uyku olayına gelince sakın annesin uyuma ne olacak diyenlere kulak asmayın benimde oğlum saat başı uyanırdı geri uykuya geçmesi de zor olurdu 1 yaş kontrolüne prof doktora götürdüğümüzde geniz eti büyümesi çıktı, çocuk meğerse nefes alamadığı için uyanıp duruyormuş. Daha önce de uyumadığından şikayet etmiştim sağlık ocağına aşıya götürdüğümde diştir, uyumayan çocuk uyumuyor vs gibi şeyler söylediler, gerçekten diş döneminde çıkarıyor ama sebebi o değilmiş meğerse. Yani Bu kadar sık uyanması için sebebi yoktu anlam veremiyordum ay onla beraber ağlama krizine girdiğim çok gece oldu valla. 9 ay boyunca her ay düzenli doktor kontrolüne götürüyorduk şehir değiştirince 1 yaş için başka doktor bulduk o teşhisi koydu, zaten bu dönemlerde net anlaşılıyormuş her 2 çocuktan birinde var demişti sebebi alerjikmiş tek sebebi tabi ki uykusuzluk değil, uyuma şeklinden tutun bebekken konak oldu mu ya kadar bir çok soruyla teşhisi koydu