Kızlar sabah kalktığımda yatağa kadar süt akmış oluyor gündüz hep emziriyorum fakat akşam olduğunda çocuk 1 saat kadar meme de kalıyor hala doymamış gibi davranıyor. Mecburen mama veriyorum ve o kadar emzirmeme rağmen çocuk verdiğim mamayı da bitiyor. Hayret ediyorum . Benim gibi olanlar var mı ? Ben mi pes edip mamaya saldırıyorum yoksa gerçekten sütüm mü yetmiyor kafam çok karışık.