Kızlar selam.
Bu ay ay etkinlikler oluyor ya, beraber vakit geçirelim diye onları yapmaya çalışıyoruz. Bebeğim inatlaşmaya başlayıp oynamak istemiyor. Mesela bultak yapıyoruz, mantığını gösteriyorum tekrar tekrar, bakmıyor elimdeki oyuncağı alıp alakasız şeyler yapmaya başlıyor . Beraber oynayalım diyoruz mesela topluyoruz oyuncakları önümüze, çoğunlukla oyunlarımızı oynamak istemiyor, kendi kendine oyun kurup tek başına oynuyor. Bazen sıkılıyorum uğraşmaktan kalkıp koltuğa oturup ilgiyi kesiyorum, bu sefer de koşa koşa yanıma gelip gözlerimin içine bakıp car car konuşmaya çalışıyor. Hani oyunları anlamıyor, yalnız oynamak istiyor ama sen kalktığın anda da koşa koşa yanına geliyor hemen. Neden böyle?