2,5 yaşında ve 4 aylık iki kızım var kıskançlıklar,inatlaşmalar zorlandığımda oluyor çoğu zaman oyuncaklarını göstermesi, kardeşine ninni söylemesi, ağladığında dans edip güldürmeye çalışması o kadar güzel ki küçükcük ama herşeyi düşünüyor bunlar çok güzel, çok şükrediyorum🤲 birlikte oynayıp eğlenecekler, büyüdüklerinde birbirlerine destek olacaklar iyi ki vermiş rabbim, en iyi dost arkadaş da kardeş diye düşünüyorum.🥰