Kızlar 18 aylık kızım var belim ve kuyruk sokumu batması yaşıyorum oturamıyorum eğilmek istemiyorum sol bacağıma vuruyor ağrısı emzirdigim için ilaç da içemiyorum pazar günü mr ye gircem onun sonucuna göre belki emzirmeyi bırakabilirim gücüm kalmadı kızım emmeye çok alıştı emerek uyuyor nasıl olcak bilmiyorum bel fıtığı oldum heralde başına gelen veya bu ağrılar neden oluyor bileb bi fikri olan varsa napmaliyim sizce 😭🤷♀️