ysmnkaan35 oğlum 3 ay 27 günlük 3 gündür gündüzleri en fazla 40 dakika uyuyor hep ağlayarak uyuyor ayağımda sallayarak uyutuyorum uyuması çok uzun sürmüyor ama hemen kalkıyor böyle bir sorun yaşayıp atlatan var mı çok yoruldum 😞😞@
ozlemky ysmnkaan35 felaket uykusu diyorlar ona. Yaklaşık 2 aydır benim bebeğimde kurulu alarm gibi 40-45 dk diyince uyanıyor. Her uykusu mu böyle ?
ysmnkaan35 akşam uykusu böyle değil 3 saatte bir kalkıyor kurulu alarm gibi 5.30da ayaktayız sabahları ne zaman bitecek bu uykusuzluklar