ayselina58 daha çok küçük çenesi yorulabilir ama bence bi çocuk kardiyolojisini göster derim benim kızımın kalbinde 2 tane delik var her doktor anlamıyo üfürümü eğer imkanın varsa bi kaç doktorla görüş derim çünkü benim kızımın kilo alımı çok iyidi o yüzden anlamadı benim sürekli gittiğim doktor başka bi doktora gittim doktorum izinde oldulu için iyikide izindeymiş yoksa anlamıcaktı sanırım hiç bizaman kızımın derdini hep gaz sancısı deyip gönderiyordu bizi stresede girme üzülme de ben çok üzüldüm o yüzden sütüm kesildi kızım şimdi mamayla besleniyo kilo alımı zayıfladı ve kilo alması gerekiyo falan filan velhasıl kelam güzel anne kendi hayat hikayemide anlatmış oldum ama ben çok üzüldüm başka anneler üzülmesi die bu çanam inşaallah kuzucukta hiç bişey yoktur içini ferah tut tedbiride bırakma derim 🌸🌸🌸