Sukrandemirall Merhaba arkadaşlar aile destek yardımı alıyorum her ay 1450 yatardı bu ay 1200 yatmış neden olabilir daha önce başına gelen var mı
Catlakbiranne Sukrandemirall Bana da tam tersi fazla yattı 1200 yatıyordu 1400 yatmış Sizinkini bana yatırmışlar sanırım😅
Minikkuzum1999 Sukrandemirall Bizimde 1600 tl yatıyordu şimdi 1300 yatıyor eksik bakalım daha nerler yapacaklar
gulhan2509 Benimde 1600 TL’den 1200 TL’ye düşürmüşler yani geneline öyle yapmışlar bi yardım ediyolar onu da doğru düzgün bile yapamıyolar
Sukrandemirall gulhan2509 o paraya bebeklerimizin bir haftalık ihtiyacını zor alıyorken düşürüyorlar..
nergiz4155 Sukrandemirall eşim tek calışıyır ben çalışmıyorum eşim memur genede olur mu hem kira hem düğün borcu zorluyor bizi
Sukrandemirall Minikkuzum1999 gerçekten görünce üzüldüm yani aldığımız üç kuruş onu da doğru düzgün vermiyorlar