Merhaba, bebeğim 7.5 aylık. bu gece çok açık uyanıyor, gece uykusuna geçti 20 dk da bi ağlayarak uyanıyor. Sokıntısı ne anlamıyorum. Bir de sol gözündeki kirpik yapışmış bi baktım sanki su gelmiş gibi çapak gibi olmuş gece gece. Üşütmüş müdür sizce ve çözüm önerisi plan var mı? Lütfen fikir verin