Doyup doymadigini mama vermem gerekip gerekmediğini anlayamıyorum . 2 ay 11 gunluguz.doktor ilk ay mama takviyesi de kullan yetersiz kilo almış demişti o gündür 50 cc veriyorum doymadigini hissettgmse ama tam anlayamıyorum doup dymadiginu ağlamıyorda öyle şükür.baska nasi belli olur ki