Öncelikle çok geçmiş olsun🌸sizi tedirgin etmek istemem ama aynı ilacı yakın zamanda ben de kullandım bebeğimde çok ciddi alerjik reaksiyona sebep oldu. Bütün vücudu kızardı ve özellikle yüz bölgesi sanki ergenlik sivilcesi gibi kabarcıkla doldu :( 20 güne yakındır ilaç kullanıyoruz çok şükür kızarıklıklar azaldı ama kaşıntısı hala devam ediyor. Benim kızımın bünyesi alerjik o sebepten sadece 2 gün kullanmama rağmen sonucu bu oldu.tecrübemi paylaşmak istedim umarım sizin bebeğinizde herhangi bir yan etkisi olmaz size de şifa olur🙏🏻