Pitircikdogdu Sezaryen doğum yaptım, sütüm gelmiyor elimle sağmaya çalışıyorum ama sonuç 0 şimdi pompaya başladım ve damla şeklinde geldi sadece ne yapmayalım lütfen acil bilgi 🚨
Senay- Pitircikdogdu canım bol bol su tüket. Kesinlikle stres yapma sütün gelicek merak etme. Bende sezeryan oldum sütüm biraz geç geldi.
Eylullannesi Pitircikdogdu bol su bulgur pilavı canım sürekli emzirmeye bak emzirdikçe süt de geliyor
AEgemm Pitircikdogdu hastanedeyseniz hastane tipi pompa kiralayın çok güzel getiriyor daha güçlü çekiyor çünkü
Pitircikdogdu Senay- olabildiğince tüketmeye dikkat ediyorum çok teşekkür ederim ☺️ iyi ki burası var hemen iletişim halindeyiz 🥰
Senay- Birde başlarda sütüm gelmediği için anlayamadım bebeğim sarılık oldu. Gerekirse sarılık olmaması için mama verebilirsin
Fatmasalan Pitircikdogdu e bebeğin ins sayfasında çay tarifi var ben içmiştim çok iyi gelmişti istersen bı bak
betty3452 İlk hafta benim de sütüm yoktu. Mama ile takviye yaptık sarılık olmasın diye. Sut için bol su, bol protein ( et suyu ve haşlanmış etler) ve ben bol bol sütlaç ve dut kurusu yemiştim. Elhamdülillah üzüntü ve yorgunluk olmasaydı cok güzel sütüm vardı…
Pitircikdogdu betty3452 duygusallık beni yordu sanırım ondan gelmediğini düşünüyorum 🤔 ama bundan sonra daha dikkatli olacağım çok teşekkür ederim ☺️
Pitircikdogdu AEgemm hastanedeyim hala evet ama hastanem anne çocuk dostu pompayı desteklemiyor elle sağım öneriyor
AEgemm Pitircikdogdu o zaman bilemicem ben erken doğum yaptım doktoruma sordum o da önerdi 1 tam günde 2 saate bir 10’ar dk sağım yaptım eve çıktığımda sütüm gayet güzel gelmişti. Son çare olarak düşünebilirsiniz
Fatmasalan Fatmasalan sana da iyi gelsin Allah bağışlasın minigi rabbim kolaylıkla büyütmeyi basın etsin
Yuzuklerin_efendisi0 Pitircikdogdu Sürekli ağzına meme ver, uyarılırsa gelecek inşallah. Sağlıkla büyüsün bebiş 🌸🌸🌸
direnim_ Pitircikdogdu bana doğum yaptığım zaman iyi geldi fakat sonradan kafama taktığım şeyler yüzünden sütüm git gide azalıyor bitti diyebilirim bende yarın düzenli olarak bestlaga baslıcam tekrar
direnim_ Pitircikdogdu ve kesinlikle hoşaf için bana öyle dendi fakat şimdi benimde çok az damla damla 😭 çok taktım kafaya ondan yok sanırım