Sem-123 dönem dönem iştahları çok fazla değişiyor maalesef. Diş çıkarıyor olabilir mi o zamanda iştahsızlık oluyor. Oğlumda üç gün güzel yediyse bir ay yemek yemez. Ek gıdaya güzel başlamıştık kınayanlar olacaktır ama 7,5 aylıkken tadım tava kuymak yerdi, 8 aylıkken kavurma yemeye başladı. 10 aylıkken yemeği bir kesti sadece mamayla beslendi 14 aylık olana kadar. Yürümeye başladı sanırım açlık arttı yine yemek yemeye başladı sadece çorba pilav makarna şeklinde. Sonra onu da bıraktı yine mamaya döndük. 19 aylık 9 kilo şu an. İki gün önce çok güzel yerdi bugün sadece bir kase çorba içti sabahtan akşama kadar düşünün. Yani dönem dönem red durumları olur. İnatlaşmayın sadece. İnat ettikçe ters tepiyorlar. Siz farklı yöntemlerle teklif edin ama zorlamayın