İyi akşamlar 🧚♂️
Kızım 25 aylık 21 aylıkken tuvalet eğitimini tamamladı fakat 2 aydır kaçırmaya başladı idrarında kötü kokuyu farkettim ama ates yapmadı diye enfeksiyon olduğunu düşünemedim koku geçmeyince saglık ocagında idrar tahlılı yaptırdım ve enfeksiyonu baya yüksek cıkmıs, 5 gün antibiyotik kullandık fakat kaçırmalar ve koku hala geçmedi altta yatan sebep olabılır denıldı (bakteri) daha detaylı ıdrar tahlılı yaptırmamı soyledıler başına boyle birşey gelen var mı kaçırma olayını enfeksiyonuna bağlamak istiyorum cunku hayatımızın akısı hıc degismedi