cerooo kaşıkla yedirirsen memeyi reddetmez bir günden bişi olurmu onuda bilmiyorum ama riske atma kaşıkla yediryada eds ile verebilirsin besin sondası al bitane 5 numara gri olandan biberına koy patmağına bantla parmağınla besle ozaman hiçç meme reddi olmaz kaşıkla beslemek biraz zordur sen bi 90-120 cc kadar yap doyumca bebek kendi zaten yemiyor ağzından akıtıyor veya reddediyo daha sınrada ona göre kaç cc yiyecekse öyle yaparsın mama anne sütü gibi değildir çok uzun süre tok tutar 24 saat içinde 6-7 kere verirsin zaten