Mrv_cnl Merhaba Bebek oto koltuğu kullanan deneyimli anne babalar varsa önemli bir sorum olacak kimse var mıdır ?
Sontvbukucu Mrv_cnl merhaba sorunuz ne bilmiyorum ama besafe isi comfort isofix x3 kullanıyoruz ve cok memnunuz. Hem guvenlik sertifikalari ust duzey hem de koltuk.
Keriman Merhaba ben besafe izi comfort x3 isofixsiz oto koltuğu kullanıyorum aracımda isofix aparat bulunmadığı için isofixsiz almak durumunda kaldım ama çok memnunum yorumlara bakarak almıştım. Eğer sorunuz koltuk tavsiyesi üzerineyse eğer ben memnunum 🙏
Mrv_cnl Keriman bende çocuk cam seviyesinden aşağıda kalıyor diye yükseltici olarak ne önerirsiniz nasıl oluyor diye sormak istedim
Sontvbukucu Mrv_cnl mevcutta oto koltugunuz varsa ve yuksek degilse yukseltemezsiniz. Bizim koltuğumuz yukarda yazdigim besafe olan cam seviyesinde yuksek. Bu ozelliklere bakarak almistik.
Mrv_cnl Sontvbukucu ilk çocuktan ya onda kullanamadım bide :) şimdi o yüzden bu kadar acemilik çektim