Portakal Deletedmom280 alıyormuş yüzde kaç bilmiyorum ama ben hiç sevmedim o uygulamayı. Kargo ücretsiz diye beşik aldım kargo firması 50 lira fazladan ücret çıkardı uygulamaya mesaj attığımda da kimse ilgilenmedi
mikelenjelo35 Oglusum5357 ben abiye yüklerken dikkat ettim .gardropsta 100 TL yi gecince komisyon kesiliyor .30 tl gibi bı rakamdi.
Deletedmom280 Emiralpmoms Park besık arıyrm cnm oyle bendede var ondan sarkıyor diye Park besık arıyrm