hazalrojhat
Hamileyken aventin emziklerinden almıştım her çocuk tutar vs denildiği için ama tutmadı öğürdü diliyle itti falan demekki dedim emmeyecek. Öyle dünya para döküp şunuda deneyeyim bunuda deneyeyim yapmadım. Hiç emziksiz 17 aylık oldu. Sonradan bıraktırmaya çalışmaktansa başta alışmaması daha iyi bence