utkununannesi- evam15 7. Ay sonunda baba dedi açık Bi şekilde şimdi 9 aylık gel git ce ee ciss cici bay bay bazen de annii (anne) diyor😊😇
AnneAzize evam15 4 aylık dede dedi şuan 14 aylık dede mama meme anneanne nene anne git vey şşş kelimelerini kullanıyor bide benim adım Azize bana da adide diyor
evam15 utkununannesi- yaaa maşallah allah bağışlasın🥰🥲 bizimkide dillense de o dilini yesek🥰😋🥲😂 bizde 5ay 26 günlüğüz 6 bitmek üzere
tekbasimabakiyorum evam15 zibilyon tane babıldama sesini kastetmiyoruz dimi? Anlamını bilerek söylediği ilk kelimeyi 8.ayın sonunda söyledi. Şu an 9 aylık üç kelimesi var. Kedi, gel, anne.
evam15 tekbasimabakiyorum anne baba kelimelerini bizde haftaya 7. Aydan gün alacağız artık 6 yı bitireceğiz🥰
lavvvvvvvin evam15 4 ay 18 gunluk 1 haftadir anne dedigini duyar gibi oluyodum esimde dedi anne diyor sanki diye annemde aynisini dedi anne diyor dedi cok mutlu oldum 🥹🥹🩶🩶
belus evam15 7 aylıkken kendi adını söyledi, çok şaşırıp sevinmiştik, teyze baba anne dede nine diyor 9 aylık
evam15 belus maşallah 🧿 kendi adıyla başlaması güzel olmuş bi yandan biri sevinip biri üzülsün istememiş minnoş🥰
beyzzsenturkk_ evam15 9 ay 26 günlük kızım dede baba meme mama gel al heh falan diyo ama alır mısın verir misin su içelim gel gidelim baba geldi gibi şeyleri çok iyi kavramış tekrar ettikçe ezberliyo söylemeye çalışıyo beraber çamaşır asıyoruz mesela bana bir tane verir misin diyorum uzatıp al ağ aaa falan yapıyor degisik sesle🥹
evam15 beyzzsenturkk_ yaaa maşallah 🧿 allahım korusun 🥰 ne güzel dimi ayyy ilk ne dicek çok merak ediyorum ben 🥰