Kızlar merhaba!! Ben 28 ekim 13+2 de ilaç ile düşük yaptım. Doktorum vajinal ultrason muayenesinde kürtaja gerek kalmadığını herhangi yapılacak bir şey gerek olmadığını söyledi. Kanamam 14 gündür devam ediyor son günlerde bitecek diye seviniyorum sonra tekrar geliyor ama son zamanlarda mukuslu ve kahve rengi gibi arada regli kanaması gibi. Böyle bir şey yaşayan var mı?